Over ons

Zorgeloos Rijden Pas serviceprogramma

Het Zorgeloos Rijden Pas serviceprogramma is in samenwerking met autobedrijven ontwikkeld door automatiseerder EFI. De programmeurs werken vanuit Leiden en Alkmaar en hebben affiniteit met de garagebranche. De financiële EFI applicaties voor bedrijfsadministraties worden al jaren succesvol geïmplementeerd bij meer dan 1500 MKB bedrijven.

Zorgeloos Rijden Pas is klantenbinder

Er is een opvallende verschuiving gaande in onze bestedingen. We geven steeds meer geld uit aan abonnementen ten koste van eenmalige uitgaven. Een abonnement biedt een mooie kostenspreiding voor de klant en is een prima klantenbinder voor het autobedrijf.

Het Zorgeloos Rijden Pas serviceconcept wordt door steeds meer autobedrijven omarmd.

Het verdienmodel biedt mooie kansen zoals rechtstreeks contact met de klant, een langlopende klantrelatie en loyaliteit, een gegarandeerde omzetstroom en eigen waardevolle klantdata.

 

Kiezen voor het Zorgeloos Rijden Pas verdienmodel is kiezen voor een stabiele terugkerende omzet. Recurring omzet is altijd goed voor de continuïteit van een bedrijf. Om deze reden kiezen bedrijven

zoals telecom, internet, kranten e.d. in hun strategie steeds vaker voor het abonnementenmodel.

Bij de Zorgeloos Rijden Pas advisering is het gehele proces gericht op het verkrijgen van meer klantenbinding en hierdoor de klant voor een langere tijd aan het autobedrijf te binden.

 

Bedrijfsprocessen veranderen vanzelfsprekend bij het invoeren van uw unieke Zorgeloos Rijden Pas.

Een adequaat ingerichte automatisering, voorzien van Zorgeloos Rijden Pas registraties, facturatie, incasso, rapportages en werkplaatscontroles, is gewenst om het abonnementenmodel binnen uw autobedrijf efficiënt te introduceren zonder al te veel opstarttijd.

Deelnemende autobedrijven

Deelnemende Zorgeloos Rijden Pas autobedrijven bevestigen ons al jaren:

 

✅ Stijgende gegarandeerde maandinkomsten te hebben uit de verkoop van Voordeelpassen

✅ Meer continuïteit te ervaren door regelmatige werkplaats bezoeken waaruit extra omzet

✅ Ondanks bedreigingen, zoals de transitie naar elektrisch rijden, wordt een betere klantenbinding ervaren en zien zij de toekomst zonnig tegemoet

Workflow digitale aanvraagformulieren, géén administratie meer!

Met gebruik van ons Esigneren programma voor uw bedrijfswebsite kunnen digitale aanvraagformulieren door klanten snel worden ingevuld en ondertekend. Dit kan worden gedaan met een mobiele telefoon, tablet of computer. U en uw klant ontvangen automatisch het door Esigneren geverifieerde rechtsgeldige aanvraagformulier in de mailbox.

 

De website optie voor Voordeelpas aanvraagformulier is uiterst efficiënt en geeft aanzienlijke administratietijd besparingen doordat er géén handen meer aan te pas komen! Na ontvangst van het ingevulde digitale Voordeelpas aanvraagformulier worden alle administratieve handelingen automatisch door het financiële EFI programma uitgevoerd. Maximale efficiency door volledig geautomatiseerde data invoer en de direct klaarstaande e-factuur waardoor het incassotraject wordt geactiveerd.

Data beveiliging

Alle klantendata wordt door ons optimaal en streng beveiligd. Het server platform is geplaatst in het ISO 27001 gecertificeerde datacenter EvoSwitch, met het hoogste beveiligingsniveau voor hosting en 10 jaar dataopslag.

Contact

Nodig ons vrijblijvend uit voor een programma demonstratie en kosten – baten overleg. U kunt ons altijd bellen op 071 – 331 2396.